دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 6 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۵:۱۵:۴۰

بهره برداری از ۱۵پروژه دریایی و بندری هرمزگان آغاز شد

باشگاه خبری فراساحل: طی مراسمی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در بندر شهید رجایی، بهره برداری از ۱۵ پروژه فنی، عمرانی و سرمایه گذاری حوزه دریایی و بندری هرمزگان آغاز شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، "محمد سعیدنژاد" معاون وزیر راه و شهرسازی، اعضای هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی، آیت الله "غلامعلی نعیم آبادی" نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس و جمعی از مدیران اجرایی استان در آیین افتتاح پروژه‌‌های دریایی و بندری هرمزگان حضور داشتند. "اله مراد عفیفی پور" مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در حاشیه این مراسم و در گفتگو با خبرنگاران گفت: برای احداث و بهره برداری از این ۱۵پروژه اعتباری بالغ بر ۹۵۵میلیارد ریال از منابع داخلی سازمان بنادر و مشارکت بخش خصوصی هزینه شده است.

وی احداث مسجد پیامبر اعظم (ص) منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی از جمله این پروژه‌‌ها برشمرد که برای ساخت آن ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است. بهره برداری از یک فروند قایق جستجو و نجات، قایق طنابگیر همیار یک، یدک کش پرقدرت ۵۰۰۰ اسب بخار، بازسازی کامل لایروب کاترساکشن ذوالفقار، بازسازی شناور مولتی کت چندمنظوره نور یک و خارج سازی لاشه دو فروند مغروقه پرخطر واقع در مسیر تردد دریایی را از جمله طرح‌‌های فنی بهره برداری شده در بندر شهید رجایی اعلام کرد. عفیفی پور گفت: ساخت سه فروند اسکله فلزی شناور چندمنظوره، انجام تعمیرات اساسی اسکله‌‌های فلزی شناور مسافری بندر شهید حقانی، خرید، نصب و راه اندازی مرکز تلفن VOIP و فعال سازی زیرساخت فیبر نوری مجتمع بندری شهید رجایی از دیگر پروژه حوزه فنی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان بود که رسما به بهره برداری رسید.

به گفته وی، در حوزه دریایی نیز دو پروژه سایت استعلام الکترونیک اجازه حرکت شناورها و سایت صدور اجازه حرکت الکترونیک کشتی‌‌ها مورد بهره برداری قرار گرفت. عالی ترین مقام دریایی و بندری هرمزگان ضمن تشریح پروژه‌‌های سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح شده در بندر شهید رجایی، بیان داشت: احداث فاز یک پایانه لجستیک کالا و کانتینر شرکت سینا با ظرفیت ۱۵۰ هزار TEUکانتینر و سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد ریال از جمله این پروژه‌‌ها بود که ۱۳۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است. این مقام مسئول اضافه کرد: همچنین احداث مرکز خدمات آزمایشگاهی اقیانوس سبز با هزینه ساخت و تجهیزات ۵۰ میلیارد ریالی و میزان اشتغال مستقیم ۳۰ نفر از دیگر طرح‌‌های عمرانی حوزه سرمایه گذاری در بزرگترین بندر تجاری کشور است که با حضور مقامات کشوری و استانی مورد بهره برداری قرار گرفت.



  کد خبر : 3323
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :